Start

Då så.. då skriver jag officiellt för första gången på min nya blogg... min alldeles egna blogg där jag får vara hur anonym jag vill... härligt...
Jag är en tjej bosatt nånstans i den nedre halvan av sverige, med man o barn.
Anledningen till den här bloggens uppkomst är en utlandstjänst. Min man, till utlandet, som soldat... vart tänker jag inte lämna ut, och som vad håller jag också inne med... som en hel del annat som kommer hållas hemligt av säkerhetsskäl och personliga skäl.
Bloggen kommer handla om mitt liv som fru till en soldat, yrkesmilitär, kalla det vad du vill... en man som inte är hemma på ett år för att tjäna den svenska försvarsmakten... alla med på det? ;-)
Här kommer förhoppningsvis mina tankar och min vardag att få rymmas och alla kommentarer, frågor och åsikter är så välkomna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0